Motoare

ProENERG este importator si distribuitor pentru o gama larga de motoare in patru timpi, benzina sau diesel, cu 1 sau 2 cilindri, pentru echipamente diverse ca generatoare, motopompe, utilaje agricole si de constructii. Producatori Kipor, Yorking, Stager, Masalta, Yihu, United Power, Loncin, Shineray, Ducar, Panda si altii.

42 produse

Crescator
pe pagina
Fiecare tip de motor poate avea modele derivate, in functie de prindere ax si alte particularitati.
De exemplu, Kipor KM186F este un motor diesel tip 186F cu un singur cilindru, cu diametrul de 86mm (similar, modelul 170F are diametru 70mm, 178F are diametru 78mm etc) si cu capacitatea cilindrica de 406 cmc.
Motorul Kipor KM186FA este derivat din KM186F, s-a mutat pozitia manetonului, au aparut modificari in zona chiulasei si a camerei de ardere, s-a scurtat inaltimea pistonului cu 2 mm, s-a obtinut o cursa a pistonului de 72mm, cu 2mm mai mult fata de KM186F. In felul acesta s-a obtinut o capacitate cilindrica de 418cmc. Alt exemplu este UD186E-71 de la United Power, care este tot un motor diesel 186FA.
Kipor KM186FS este un motor derivat din KM186F. Arborele cotit este retezat la iesirea din motor. Iesirea din motor este pe axa cu came, care este angrenat de arbore. Astfel sensul de rotatie este contrar fata de cele doua motoare de mai sus - pentru motoarele clasice avem sens de rotatie in sensul invers acelor de ceasornic (cu fata la arbore), dar in cazul motoarelor KM186FS sau FSE avem sensul de rotatie al acelor de ceasornic (privit cu fata la arbore). Intre pinionul arborelui si pinionul axei cu came avem un raport de transmisie de 2:1. Prin urmare la iesire obtinem o viteza de rotatie intre 1500-1800 rpm - pentru KM186FS / la jumatate fata de motoarele clasice care functioneaza intre 3000-3600 rpm.

In denumirea motorului, la sufix se folosesc urmatoarele conventii:
- F arata ca arborele este cu prindere pe pana (ca in exemplele anterioare KM186F, KM186FA, KM186FS)
- G arata arbore cu prindere conica (folosit uzual la generatoare)
- P arbore filetat (folosit in special la motopompe)

Atat conurile, cat si filetele pot avea dimensiuni diferite, prin urmare vom intalni sufixe G1, G2, P1, P2 samd.

Ca tip de pornire a motorului, se folosesc uzual urmatoarele conventii:
E - inseamna ca motorul are pornire electrica, este dotat cu electromotor;
X - motorul este destinat echipamentelor open frame (necarcasate - pornire de obicei la sfoara);
T - motorul este destinat echipamentelor carcasate. Nu este dotat cu demaror manual, singura varianta de pornire este la cheie. Are un alt tip de pompa de injectie, include electrovalva (exemple de astfel de motoare sunt KM186FAGET pentru generatoare Kipor KDE6700TA/TA3, YD186FAGET pentru generatoare Stager YDE7000TD/TD3, sau UD186E-71 pentru generatoare DG5500S+ATS este un motor diesel 186FAGET)